Gotovo 450 učenika i tridesetak nastavnika Srednje škole Krapina i Srednje škole Pregrada uključeno je u projekt Gimnazija 100+ koji sufinancira Europska unija i čija je realizacija započela potpisivanjem ugovora potkraj prošlogodišnjeg listopada, a potrajat će 12 mjeseci. O projektu, vrijednom  1.117.336,41 kuna nepovratnih sredstava iz Europskog socijalnog fonda, govorilo se na konferenciji za medije održanoj 14. siječnja u prostorijama Srednje škole Krapina, u nazočnosti gotovo dvije stotine srednjoškolaca. Konferenciju je moderirala voditeljica projekta Kristina Božak, a samom projektu i njegovim refleksijama na lokalno školstvo, kao i na ostala područja od zajedničkog društvenog interesa, govorili su Ivica Rozijan, prof., ravnatelj Srednje škole Krapina,  dr. sc. Vilmica Kapac, ravnateljica Srednje škole Pregrada, Željko Kolar, župan Krapinsko-zagorske županije i Dragutin Kozina, zamjenik gradonačelnika Krapine.

U sklopu projekta Gimnazija+ želimo unaprijediti ishode učenja u području matematike i prirodoslovlja, omogućiti stjecanje dodatnih kompetencija, osigurati veću uspješnost na ispitima državne mature i uspješan nastavak obrazovanja – istaknuto je tom prigodom. Matematika, fizika, kemija i biologija većini srednjoškolaca nisu najdraži predmeti, no upravo se znanja iz tih područja visoko cijene na tržištu. Nakon izrade kurikuluma novih predmeta učenici će moći slušati fakultativne predmete Matematika i ja, na ti, Matematika plus, Kemija za uspješno studiranje,  Biologija u pokusima te Fizika za život i daljnje učenje.  U gimnazijskim programima Srednje škole Krapina, nositelja projekta, te u Srednjoj školi Pregrada, školi partneru, na taj će način usmjeravati učenike da u što većem broju upisuju studije koji obrazuju stručnjake u STEM područjima, za kojima vlada velika potražnja na tržištu rada. Danas u Hrvatskoj tek je 30% studenata  prirodnih i tehničkih zanosti, što je lošije od većine europskih zemalja, od nekih čak i znatno. Porazna je činjenica, također, da više od 40% studenata prirodnih i tehničkih znanosti napušta studij nakon prve godine.